donderdag 11 april 2013

11 april --> weegdag

Hallo iedereen :-)
brrrr weging vandaag, nu zal ik zien wat mij weekje verlof me gekost heeft. ik hou jullie nog een beetje in spanning ... ahhhahaha. Een ding staal alvast vast (rare woordspeling). Nu ik weet dat ik extra beweging neem als ik mijn buikspieren opspan tijdens het blogschrijven zal ik nog veeeeeeel rapper afslanken :-)
Dus bij deze als ik een rare kop trek ... t'is door mijn buikspieren he ( --> juist jullie zien dat niet, gelukkig maar)

mijn dagplanning:
ontbijt:
2 boterhammen (4)
1 el confituur (1)
1 kiwi

middagmaal:
2 boterhammen (4)
2 schelletjes ww salami (1)
1 kl boter (1)
soep
1 0% yoghurt (1)

avondmaal:
Broodje gezond (10)

tussendoor:
1 banaan
1 sinaasappel
1 0% yoghurt (1)
1 zakje ww chips(2)

Voila lieve volgertjes. Dit was mijn post voor vandaag. Juist jullie hadden nog het weegschaal resultaat tegoed he
tttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmm ( lees tromgeroffel)
-900gr, maakt een totaal van 8,1 kg
mijn ventje voelt de honger in z'n buikje al steken :p ik heb hem beloofd als er 10 kg af zijn dat we es gaan uiteten

tot morgen -xx-

6 opmerkingen:

  1. super, dus je weekje verlof staat je ww-programma niet in de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chapeau! Super resultaat na uw vakantieweek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele dikke proficiat gewenst!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat, dit geeft hoop voor mijn vakantie in mei, ik had er een beetje schrik van maar zal mijn hulpmiddelen wel meenemen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super van je een héél dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, en dat na je week vakantie!!! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen