dinsdag 23 april 2013

dinsdag 23 april

Dag als het mag!
Vandaag had ik een snipperdagje, leuk om zo es meer tijd te hebben om vanalles te doen :-)
Vanmorgen de kindjes naar school gedaan, te voet ipv met de auto, leuk voor de lijn en leuk voor de kids ;-)
Verse groentjes meegebracht van de markt en gepoetst. Veel active points verzameld dus hahahaha
mijn dagplanning:
ontbijt:
2 boterhammen (4)
1 el confituur (1)

middagmaal:
tomaat garnaal 120gr (3)
1 el cocktail light (1)
sla, komkommer, radijs
1 boterham (2)



avondmaal:
100 gr patat (2)
mechelse witte met roerei en tuinkruiden a la jeroen meus
bevat:  asperges
           roerei van 4 eieren (5)
           3 el 4% room (1)
           peterselie en lenteui




tussendoortjes:
1 banaan
1 activia 0% (2)
1 peer
1 ww candybar (2)

Man man k'ei goe geeten vandage voe t'plat te zeggen. Ziet als ne mens al es wa meer tijd eit, kunde toch goe dingn gereed doen nje. Morgen nog een dagje luxe en misschien al een beetje voorbereiden voor donderdag, dan heb ik weer wa minder tijd. Tot morgen lieverds ;-)

2 opmerkingen:

  1. ziet er inderdaad lekker uit, doe zo voort !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zowel uw lunch als uw avondeten zien er zalig lekker uit ;-)
    Ik weet morgenavond mijn resultaat, ben wel benieuwd na 5 dagen telvrij en bijna geen beweging...

    BeantwoordenVerwijderen