zaterdag 13 april 2013

13 april --> t was teraan te zien dat we de 13de waren

Hallo iedereen,
Vandaag was precies m'n dag niet. M'n eetschema is goed verlopen maar al de rest in t'100 !
Dacht om es een relaxte poetsdag te hebben, niet dus :'(
De kleine gevallen met de fiets, voornste tand weg !! Wij naar de tandarts, bloed overal, krijsen van de pijn. Tand niet gevonden, we dachten dat ze die ingeslikt had bij het vallen. Niet dus, de tand is volledig omhoog geschoven in haar tandvlees :'( helse pijn moet dat kind gehad hebben. Moeder een stress kieken, dochter scheel van t'zeer, leuk is anders ..
mijn dagplanning:
ontbijt:
300gr platte kaas (3)
stukjes mango

middagmaal:
200gr platte kaas (2)
stukjes ananas
1 boterham (2)

avondmaal:









150gr puree (4,5)
zalm in de oven (6)
hollandaise saus WW (2)
asperges









tussendoortjes:
1 appelsien
1 ww candybar (2)
1 activia muesli (4) verchoten van de points :s

Voila, nu sluit ik mijn zaterdag de 13e af met een zonnebankse en hoop dat ie nie ontploft op mijn ongeluksdag.
Lieve schatten tot morgen
oh ja ps mijn collega bloggertje Hilde heeft een weekplanner voor jullie ingevuld, als jullie inspiratie zoeken ...
als je hier klikt kan je een kijkje gaan nemen op Hilde's planner
slaapwel

1 opmerking: