woensdag 17 april 2013

woensdag 17 april

Jeeeeeeeeey, hoeraaaaa, joepie!!!!
Hey hey wat een leuke zonnige dag zeg :D Eindelijk es kunnen de tuintafel afwrijven en her oliën. Zaterdag nog een 2e wrijfke en een 2e coucheke . Vanmiddag ook lekker in t'zonneke genoten van een ijsje, samen met de kids.
mijn dagplanning:

ontbijt:
30gr cornflakes special k (3)
200ml magere melk (2)

middagmaal:
Sla en tomaatjes
een omelet van 2 eitjes (4)
2 volkoren boterhammen (4)

avondmaal:


Sla en tomaat
100gr patattjes (2)
120gr biefstuk (3)
champignonnen
1 kl boter (1)
1 el ketchup (1)

tussendoortjes:
1 mini magnum (3)
1 banaan
1 peer
1 yoghurt (1)

Ook heb ik nog 30 minuutjes op de home trainer gefietst, en ondanks ik heel erg mijn best heb gedaan voel ik mij beetje opgeblazen en niet echt fit. Hopelijk valt het morgen mee op de weegschaal
tot morgen?





3 opmerkingen:

  1. Wauw, zo sportief zeg! Ik heb er een goed gevoel bij ;-) Ik duim weer morgen!!! :-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes vanavond op de weegschaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. komt zeker goed veel succes op de weegschaal

    BeantwoordenVerwijderen