maandag 1 juli 2013

maandag 1 juli

Haaaaaallo,
Jaja t'is weer zover, zomervakantie! Kids die hun vervelen, overal vertrekkende mensen op verlof, (hopelijk) goed weer en jaja last but not least, SOLDEN !!!
Helaas nog niet voor mij, maar ze staan zeker en vast op mijn programma!! :-)
Vandaag heb ik weer een grens verlegd. 4 weken geleden was ik begonnen met start 2 run, je weet wel die podcast waarmee je op 9 weken tijd 5 km leert lopen. Vandaag heb ik mijn man met de kids naar mijn ouders gestuurd (want ze blijven daar slapen in de vakantie --> dank daarvoor trouwens mammie en papsie)
en ik ben 'te loop' achter geweest !! De afstand: 4,76km !! Die heb ik afgelopen in 32 minuten!! Misschien niet de beste tijd maar op 4 weken oefenen ben ik best wel trots op mezelf :-)
Mijn dagplanning zag er vandaag ook weer heel wat gezonder uit:
ontbijt:
havermout met melk (5,5)

middagmaal:
2ww boterhammen (3)
Gerookte ww hesp (2)
cavaillon
sla
1 el cocktail light (1)

avondmaal:
sla, tomaat
patattjes 150gr (3)
roerei van 2 eitjes (4)
1kl boter (1)
erwtjes (1)
1el ketchup (1)

tussendoor:
1 appel
1 banaan
1ww reep (2)

k ga nog vlug mijn strijkplank uithalen nu, k'moe dat dan morgen niet meer doen, misschien kan ik dan wel naar de solden, of genieten van de zon op mijn terras :-)
tot morgen skeetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten