maandag 22 juli 2013

maandag 22 juli

Hallo hallo en een dikke proficiat aan kate en william met hun kersverse jongen :-)
Voor de rest kan ik zeggen dat ik blij was op mijn werk te zijn vandaag. Met die temperaturen is gewoon rechtzitten al lastig. Gelukkig heeft meneer Barco voor lekkere airco gezorgd :-)
mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk/water (5)

middagmaal:
100gr patattjes (2)
6 krabstaafjes (1,5)
1 el cocktail (1)
sla en tomaat

avondmaal:
200gr pasta (6)
100gr scampi (2)
1kl boter (1)
30gr philadelphia en zalm (1)
kerstomaat


tussendoor:
1 banaan
1 appel
1 yoghurt (1)
1 zakje mini break (3)

Na mijn toertje te lopen van een grote 5km heb ik mij toch effkes gezet ze, t'was misschien al laat op de avond maar t'waar verdorie nog warm om iets te doen. Zolang ik aan het lopen was ging het nog wel, ik had een 'tochtje', maar tis al als je stilvalt :-s zweten man !!!jawadde
Maar ben toch weer fier op mezelf, alweer een grens verlegd.
Tot morgen iedereen -xx-


1 opmerking: