woensdag 3 juli 2013

woensdag 3 juli --> FEEEEESSSSJEEEEEE !!!!

Hey hallo iedereen,
zoals mijn titel al doet vermoeden, zitten we aan de 60 volgers vandaag. jeey !
Ik zou natuurlijk graag kennis maken met mijn laatste 2 volgertjes, willen jullie dan ook je naam meegeven in de opmerkingen zodat ik jullie persoonlijk kan bedanken :-)
Ook kwam er wat vraag naar het recept van de platte kaas taart. Deze is heeeeeel simpel te maken en gratis op een telvrije dag. Ze  bestaat eigenlijk volledig uit 0% platte kaas met zoetstof,  500gr gemixte aardbeien met zoetstof en 6 kleine geweekte gelatine blaadjes. That's it :-) en natuurlijk een paar uurtjes geduld om te laten opstijven in de frigo :-p da's waarschijnlijk nog het moeilijkste hahaha

mijn dagplanning:
ontbijt:
platte kaas met allbran plus

middagmaal:
2 swartsding boterhammen
americain natuur
pickels (*)

avondmaal:
pasta  bolognaise ( met americain)

tussendoortje:
1 banaan
stukje platte kaas taart
1 nectarine

Zaterdagavond zal ik onder mijn volgertjes een attentie verloten, meer hierover in t'weekend. Dit natuurlijk ter gelegenheid van mijn 60 volgertjes.
Morgen terug weegdag, ben heel benieuwd naar het resultaat. Jullie ook?
tot morgen -xx-

6 opmerkingen:

  1. Heel benieuwd naar het resultaat van morgen...ik vandaag in shock, wist dat het niet goed ging zijn maar + 1,2 kg had ik wel niet verwacht...morgen dus herpakken en eens goed nadenken hoe ik die drie dagen in de Moezel ga doorkomen zonder al te veel kleerscheuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!
    Heb je geen bodem voor je plattekaastaart? Lijkt me heel lekker in ieder geval :d en zeer light, dus ideaal voor ons he!

    Groetjes,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor die gelatine moet je toch een warme vloeistof hebben zodat het kan opstijven, kook jij dan je aardbeien of hoe doe je het ?

    groetjes

    vé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja idd, ik warm een kleine hoeveelheid water op en laat daar dan mijn geweekte gelatine in smelten en voeg dan toe bij mijn platte kaas/aardbeien mengsel

      Verwijderen