vrijdag 12 juli 2013

vrijdag 12 juli

Jup joi juplagoi,

Vandaag een nieuwe week begonnen. De helft van de week is al schoon ingepland met de restjes van de diepvries en de andere helft zien we dan vanaf dinsdag wel wat we gaan doen :-)
Vandaag weer goed gestart met een perfecte teldag:
mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk (5,5)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 el phila light (0,5)
kerstomaat

avondmaal:
200gr ovenfrietjes (7)
120gr biefstuk (3)
1 kl boter (1)
champignons
1 el light vinaigrette (1)



tussendoortjes:
2 yoghurts 0% (2)
aardbeien

Als afsluiter van de week trek ik nog es m'n loopschoenen aan om les 18 van start 2 run te gaan lopen. t'Is al een beetje laat op den avond dus ik zal maar voortmaken dan :-)
Morgen middag maak ik samen met de kids es pitta-pizza, een receptje dat ik op een weight watchers groep op facebook gevonden heb. Ik laat je weten hoe het gelukt is, tot morgen

2 opmerkingen: