donderdag 9 mei 2013

9 mei lentefeest nichtje

Hey hallo,
ik ben hier toch, ondanks ik eigenlijk geen goeie planning had vandaag. Het was lentefeest van een nichtje van mijn man en we wisten op voorhand niet waar we ons konden aan verwachten. Al bij al heb ik me goed gehouden, geen alcohol gedronken en karig  geweest met de hapjes. De BBQ ook redelijk flink gehouden. Geen aardappelen genomen want die zaten in mayo en geen ribbetjes of worst.
Den dessert ... daar kon ik niet aan ontsnappen. Een dikke vette coupe vanille ijs met verse aardbeien, aardbeien siroop en slagroom.  Het avondmaal zal heel licht worden vanavond, misschien nog een yoghurtje of een appel ofzo maar voor de rest krijg ik niet veel meer binnen.
Dit wordt me zeker afgerekend aan de weegschaal volgende week, t'is teveel geweest op korte tijd! Maar ik laat m'n hoofd niet hangen hoor! De boog kan niet altijd gespannen zijn en als het dan al es een '+' is volgende week donderdag dan is het maar zo, we laten ons niet ontmoedigen. Morgen weer vanaf scratch! Hoewel het zondag dan weer moedertjesdag is oi oi dit komt niet goed!

Toch bedankt om es een kijkje te komen nemen vandaag,zelfs al staat er eigenlijk geen planning online
tot morgen -xx-

3 opmerkingen:

  1. Zou zeker een drietal dagen telvrij inlassen, dat helpt meestal om de schade te beperken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ist echt? Dit wil ik gerust proberen dan !
      thx veerle

      Verwijderen
    2. Ja, had mij serieus laten gaan aangezien er op 1 mei geen cursus was, resultaat op mijn weegschaal thuis was 1,3 kg bij. Maar heb een goeie reeks telvrije dagen ingelast en op de ww-weegschaal was er nu woensdag maar 200 gram bij ;-)

      Verwijderen