zaterdag 4 mei 2013

vrijdag 3 mei --> op restaurant !

hallo iedereen,
zoals verwacht een dagje later of anders. Door het late uur gisteren is het er niet meer van gekomen dat ik mijn blogje stipt op tijd online kreeg. Ik had ook veeeeel teveel gegeten en zat propvol. Ik heb gisteren maar liefst voor 55 punten opgegeten! Dwz dat er 29 punten uit mijn spaarpot verdwijnen!

mijn dagplanning:
ontbijt:
300gr platte kaas (3)
30gr special K apple crunsh (3)

middagmaal:
meloen met ardeense hesp (50gr) (2)

avondmaal in restaurant 'de hoop' in waregem:
zachtgerookte noorse zalm ( ik schat ongeveer 150gr --> 6p)

gegrilde chateaubriand ( ik schat ongeveer 200gr -->5p)
handgeklopte bearnaise ( 90gr -->3p)
handgesneden frietjes (200gr -->16p)


dame blanche (17)


tussendoortjes:
1 banaan
1 peer

In ieder geval ik heb me ferm geamuseerd en vandaag terug de knop om en  een nieuwe 'perfecte' dag.
Wat ik nog even wou meegeven ivm restaurant 'de hoop': we zijn daar super ontvangen geweest, we hadden onze dochter van 4,5 mee en ze is super in de watten gelegd geweest. We hebben voor haar niets moeten bijbetalen ondanks we eigenlijk voor 3 gereserveerd hadden. t'Zijn super vriendelijke mensen en het eten was heeeeeeeel lekker, zeker een plek om terug te gaan !!
tot straks lieve bloggertjes voor mijn dagplanning van zaterdag 4 mei

2 opmerkingen:

  1. Amaai 55 punten! Hopelijk heb je er dubbel en dik van genoten.:) grts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het belangrijkste is dat het gesmaakt heeft en het zag er inderdaad heel lekker uit, maar tegen donderdag is da al lange afgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen