zaterdag 4 mei 2013

zaterdag 4 mei

Dag als het mag!
Vandaag een beetje een overgangs dag. Gisteren zwaar over het dagpuntentotaal geweest en vandaag terug mooi tussen de regeltjes. Vanmorgen keurig boodschappen gedaan. Gelukkig 'keurig' want je weet nooit wie je tegenkomt he in de aldi ;-)
Ook vandaag weer suuuuuper lekker gegeten, al heb ik het deze keer wel zelf mogen klaarmaken, ma da's nie erg, want dan weet ik ook beter wat er allemaal insteekt :p
mijn dagplanning:

ontbijt:
250gr magere platte kaas (2,5)
30 gr special K apple crunsh (3) => nog steeds een van m'n favorieten!

middagmaal:
sla, tomaat, wortel, augurk
een omelet van 2 eitjes (4)
1 el light mayo (1)
1 el pickels (*)

avondmaal:
tagliatelle (7)
120 gr zalm uit de oven (6) => mmmmm
brunoise groentjes
creme saus van de ww (1)



tussendoortjes:
1 banaan
1 peer
handje druifjes
1 yoghurt 0% (1)

Voila dit was het weer voor vandaag, k'ga nog vlug een half uurtje op de hometrainer zitten als compensatie voor gisteren
Tot morgen !

Oh ja, de mensen (van wevelgem) die meewillen woensdag met mij naar de cursus van 19u30 in meulebeke, laat mij gerust een berichtje na


Geen opmerkingen:

Een reactie posten