zaterdag 25 mei 2013

zaterdag 25 mei schoolfeest

Hallo iedereen,
Vandaag was het het schoolfeest van de oudste dochter. k'Had zo stiekem gehoopt van eens een stukje van mijn eigen taartje te eten (had een lekkere taart gebakken voor de ouderraad). Maar helaas, toen ik bij het buffet aankwam na het optreden was de taart al helemaal verdwenen :(
Heb dan maar niets gegeten, oh jawel k'zou liegen, k'heb mijn mignonettje die bij mijn koffie lag opgegeten.

mijn dagplanning:
ontbijt:
2 boterhammen (4)
1 el confituur effi (1)
2 kiwi's

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 el prepare (1,5)
tomaatjes

avondmaal:
pasta met zalmroomsaus en bloemkool (13)
-> pasta beetgaar, bloemkool beetgaar, alles in de wok, gerookte zalm erbij en flesje room erover


tussendoortjes:
1 appel
1 mignonettje (1)
1 yoghurt

Zo, dit was het weer voor vandaag, morgen op het menu, varkenshaasje en asperges
Tot morgen -xx-

1 opmerking: