zaterdag 11 mei 2013

zaterdag 11 mei

Dag als het mag! Vandaag weer een goed gevulde dag gehad. Das goed voor de afleiding he ;-)
Vanmorgen nog mijn taart afgewerkt voor het vormsel van Edward en dan vanmiddag gepoetst en nog een kaartje gemaakt voor een communiekantje. Ondertussen wat met de kids gespeeld en de was en de plas gedaan. Hoe mijn dag kwa eten eruit zag? Awel ...
mijn dagplanning:

ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)
1 kiwi

middagmaal:
2 boterhammen (4)
2 el philadelphia light (1)
sla, komkommer, augurk

avondmaal:
tagliatelle carbonara (10)*
 sla en tomaatjes




tussendoortjes:
aardbeien
1 kiwi
1 banaan

Het receptje:
400gr ongekookte tagliatelle
70gr magere hamreepjes
2 eieren
4 el room tot 8% vg
250ml magere melk
4 el geraspte kaas (40gr)
zout, peper, curry, lookpoeder

Kook de tagliatelle zoals aangegeven op de verpakking. Bak de hamreepjes in een anti aanbakpan. Meng de eieren met de room, de melk en check de kruiding. Roer de hamblokjes en de tagliatelle door mekaar. Voeg de kaas en het eimengsel toe en roer goed! Serveer onmiddellijk. 
Smakelijk!

Wie nog benieuwd is naar het resultaat van de taart kan nog even naar beneden scrollen. Wie het niet aankan doet dit beter niet :p hahaha
Ook het kaartje dat ik vanmiddag gemaakt heb wil ik jullie even tonen. Alvast een prettige moedertjesdag morgen en laat jullie verwennen he !
vanille bisquit met aardbeien bavarois




een easel kaartje zoals het in 'vak'term heet


1 opmerking:

  1. wauw, zo mooi
    zou dat ook wel willen kunnen, ga eens kijken in de buurt waar er workshops zijn

    BeantwoordenVerwijderen