donderdag 16 mei 2013

donderdag 16 --> weegdag

hey hallo iedereen,

jah, vandaag is het weer zover, een nieuwe weegdag. Na zo'n 14 dagen alleen kreeg ik toch wel heimwee naar ons marie ange'ke. Ze kan het toch zo goed uitleggen he. Vandaag was ze zelfs keukenprinses van dienst. Gewapend met light ingrediënten  keukenschort, en kei leuke, mega sjieke stiletto's trok ze ten strijde om een dressing en een marinade te maken. Het receptje komt in haar nieuwsbrief en 'denk ik ' ook op haar website te staan. Met hoeveel enthousiasme je die marinade moet maken kan je hier bekijken.

Het resultaat op de weegschaal was weer positief. Er was toch weer 400gr af. Happy me!

mijn dagplanning:
ontbijt:
300gr platte kaas (3)
30gr all bran plus (2)
1 kiwi

middagmaal:
Slaatje van kip (100gr 3p)
met sla en tomaat, asperges en zilverui
1 el dressing (1)

avondmaal:
tjah, door het late uur is het er niet meer van gekomen. Normaal eet ik dan altijd een broodje, maar de broodjeszaak was al dicht.

tussendoortje:
1 banaan
1 appel
1 ww candybar

Voila lieve mensen, dit was de planning voor vandaag. Morgen heel voorzichtig es een bezoekje aan het frietkot :p
Tot morgen voor meer ww plezier :-)



6 opmerkingen:

  1. inderdaad een keukenprinses op stiletto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en goed hé - 400 gr, hoeveel is er al in totaal af ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!! Geniet van je frietkotbezoekje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik moet toegeven Marie Ange is idd super! Heel motiverend :-) En zeker receptjes om te proberen. Ja teske ge hebt het toch weer gekund vo de - te halen proficiat! En nogal een geluk da we ons nadien toch ingehouden hebben hé :-)
    Twas leuk om eens mee te gaan en héél motiverend

    BeantwoordenVerwijderen