dinsdag 15 oktober 2013

dinsdag 15 oktober

Hallo iedereen,
eerst en vooral, een warm welkom aan mijn 86ste volgertje. Hopelijk heb je het hier naar je zin.
Wat mijn dag betreft, ik loop voor de moment perfect mee met mijn huishoudplanning. Gisteren de boven gedaan en vandaag, mits enige hulp van mijn ventje (heeft t'stof afgenome en alles omhoog gezet) heel den beneden gepoetst. Ooh ben zo blij dat es al gedaan is. Morgen effkes boodschappen doen en dan een leuke visite. Heb al speciaal iets klaargemaakt ... hahaha da's voor morgen, curieuzeneuzen !! :p

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy (3)
1 kiwi

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1kl boter (1)
2 schelletjes kippewit (1)
rauwkost

avondmaal:
caneloni (4 rollekes) gevuld met (4)
americain, ui en courgette (3)
1 doos tomaatsoep (1,25)
gemalen kaas (0,5)














receptje:
americain rul bakken samen met een uitje, courgette in brunoise snijden en toevoegen. Alles samen beetje doorbakken. Caneloni rolletjes vullen met dit mengsel en in een ovenschotel schikken. Een doos tomaatsoep wat losroeren met een beetje water en 250gr champignons toevoegen. Alles over de caneloni rolletjes gieten, overstrooien met gemalen kaas en 25 min in een oven aan 225°
mm smullen maar

tussendoor:
1 appel
1 peer
2 mandarijntjes
1 potje natuuryoghurt (1)
30gr all bran plus (2)
1 boudoirke (1)

Voila si dit was het voor vandaag, t'was nie echt weer om te gaan lopen vandaag dus heb ik maar es lekker gezellig thuis verder gedaan. Ik denk ook dat het er vanaf nu geen 3x te week meer ga van komen om te gaan lopen, met dat't winter wordt. Misschien weer m'n hometrainer in de keuken zetten?
Allez we gaan nog es vroeg in t'zetelke zitten, da's ook ne keer geestig he ;-)
tot morgen -xx-

1 opmerking: