zaterdag 19 oktober 2013

zaterdag 19 oktober

Dag lieve skeetjes,
Hoe ist met ons? Leuke zaterdag gehad? Goh ik ben vandaag 19 kilo pannekoeken en 7 dozen truffels gaan ophalen bij de turnclub. Best wel verleiding, al zeg ik het zelf. K'zal ze dan vlug ronddragen naar hun bestemming, en zolang de pakken toe blijven (zijn vacuum verpakt) kan ik er nog gemakkelijk afblijven. t'Zijn er van Dries, dus iedereen die iets van pannekoeken afweet, weet dat deze de super aller lekkerste zijn. MMmmmmm
mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy (3)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 el mayo light (1)
kippewit (1)
sla
pompoensoep

avondmaal mmmmmmm:
120gr zalm in de oven (6)
150gr gekookte tagliatelle (5,5)
brunoise groentjes
2 el philadelphia (1)

tussendoor:
2 mandarijntjes
1 0% yoghurt (1)
200gr platte kaas met aardbei (2)

Voila si, morgen zouden we graag es gaan wandelen in zonnebeke, en moet ik nog aan een mooie pompoen geraken om een figuur uit te kerven. Misschien de floralux es onveilig maken. Ook nog al die pakketten pannekoeken ronddragen, plus dat er nog es bijkomt dat het veldrijden is morgen en dat de man des huizes graag supportert.
Morgenavond staat er es ardeens gebraad op t'menu met krokettjes uit de oven. k'ben al aant watertanden :p
allez liefste bloggertjes, tot morgen voor een verse post.
ps moest er iemand zijn die een pompoen kan missen of iemand kent die een pompoen kan missen ...
Doei !



1 opmerking: