donderdag 3 oktober 2013

Donderdag 3 oktober --> weegmoment

Hallo iedereen.
Het is weer zover si, het is weer donderdag. Weer de confrontatie met de weegschaal :-( . Ik weet dat ik in het begin van de week wat naast de pot heb gepist, maar heb me dan toch deftig herpakt. Ik hoop dat dit in het kort niet nog es voorvalt want ik moet zeggen, ik heb met een enorm schuldgevoel gezeten.
Ik had beloofd om te proberen es een hele week 'groen' te gaan, wel hier is mijn eerste dag:

ontbijt:
Platte kaas
all bran plus
2 kiwi's

middagmaal:
slaatje
2 eitjes
tomaat
dressing van magere yoghurt en 1 el pickels

avondmaal:
2 ww boterhammekes
1 schel ontvette hesp
kerstomaatjes

tussendoor:
1 banaan
1 magere natuuryoghurt met stukjes appel
2  mandarijntjes

Voila, dit was mijn 1e (groene) dag. Hopelijk komen ze even vlot de volgende dagen. k'zal mij dan morgen mijn speciale 'extras' kaart afprinten, zodanig als ik iets eet waar ik wel punten moet voor aanrekenen dat we dit mooi kunnen bijhouden. K' hoop da'k  tegen volgende week 1,2 kg kwijt ben, dan zit ik aan m'n -20kg tegen mijn verjaardag. Duimen he !
Ik wil je ook nog een paar foto's meegeven van onze cursus vanavond. Ons Marie Ange heeft weer haar best gedaan, ze heeft ons laten proeven van een lekkere pompoen ovenschotel.



































Ik zou nog mijn resultaat vergeten te vermelden, Na een hele dag te nagelbijten, ben ik super content met mijn -600 gr! Desondanks mijn vreetbui en mijn weinig sporten deze week. Hopelijk moet ik het dan volgende week niet bekopen. Ma we zijn super gemotiveerd en we gaan voor dien 'dikke' kilo tegen volgende week
Allez slaapwel schattekes


10 opmerkingen:

  1. 600 gram af is heel goed! Je bent al veel kilo's kwijt en dan gaat het ook niet meer zo vlot hé! Doe zo verder, ook met je blog want ik vind het super plezant om het dagelijks te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, you did it again!!!

    Dat receptje van die ovenschotel mag je ook altijd eens posten hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het receptje kan je vinden op de site van mijn coach, bereik uw doel, maar een der dagen zal ik het zelf es klaarmaken en dan post ik het erbij ;-)

      Verwijderen
    2. Ik gok erop dat je je verjaardagsresultaat gaat halen aangezien je een groene week gaat doen ;-)

      Verwijderen
  3. prestatie hoor!! heel knap ene binnen kort maar een voor en na foto ??? ;)
    xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey ja christa, na foto's heb ik maar tot voor kort was ik camera schuw :s dus ik vrees dat er niet veel foto's zijn van mij in mijn 'glorieuze' staat ;-)

      Verwijderen
  4. zie je wel dat je niet moest panikeren :) proficiat met je resultaat!
    ps, waar print jij die 'groene kaart af'? Zelf ben ik ook enorme fan van die groene dagen;

    BeantwoordenVerwijderen