vrijdag 4 oktober 2013

vrijdag 4 oktober --> groene dag nr 2

hallo lieve schatten,
tis weeral weekend si. Eindelijk ;-)
Vandaag was dus weer een groene dag he met wel een kostprijs van 2 puntjes. Die neem ik graag van mijn spaarpot af en hierbij kleur ik dus 2 kottekes in :-)

mijn dagplanning:
ontbijt:
platte kaas met crunshy delhaise

middagmaal:
sla en tomaat
koude patattjes
kippewit
hesp
dressing van magere yoghurt en 1 el pickels

avondmaal:
frietjes zonder vetstof in de seb
biefstuk
champignons
1kl olijfolie (*)
30gr philadelphia light (1)
sla en tomaat

tussendoor:
1 banaan
1 appel
1 tas royco kip soep (1)
een half handje crunshy delhaise als  knabbelingkse

k'Ben content van mijn dag si. k'heb het gevoel dat ik zo wel een week kan blijven doorgaan. Morgen zal ik es proberen een broodpudding te maken telvrij, en misschien een koekske te bakken. We zullen wel zien.
Allez t'zal tot morgen zijn dan -xx- groetjes




7 opmerkingen:

  1. Ik ben tegenwoordig verliefd op dit 'receptje':
    spinazie uit de diepvries (of vers als je hier tijd voor hebt ;) )
    courgette
    philadelphia light (met kruiden njam)
    en dan je spinazie laten ontdooien en je courgette er dan bij stoven.
    net voordat je opdient, even het vocht afgieten en 2 eetlepels phila erbij (1PP)
    SUPERlekker :D je gerechtjes zien er altijd zo lekker op!
    Ik begin altijd al te watertanden als ik je gerechtjes zie :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Amelle,

      Stoof je eerst je courgette in wat vetstof en nadien je spinazie erbij?

      Verwijderen
  2. hey ,hier ben ik alweer met een vraagje ;) Ben jij content over je seb actifry? En mag dat op een telvrije dag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik ben daar content van, maar ik bak nooit veel in 1 keer, en mijn man en gastjes eten de gewone frietjes uit de frietpot. Waarom zou dat niet mogen op een telvrije dag? t'zijn gewone gesneden patattjes zonder vetstof nog niets? aardappelen zijn toch groen?

      Verwijderen
    2. Mijn coach doet ook frietjes in de seb op een telvrije dag

      Verwijderen
    3. Mijn coach doet ook frietjes in de seb op een telvrije dag

      Verwijderen
    4. ah oké zal ook eens uitkijken denk ik . Nu ja zat nog met frietjes in mijn hoofd daardoor mijn reactie of het wel mocht :)

      Verwijderen