maandag 7 oktober 2013

maandag 7 oktober

Hey skeetjes,
hoe ist met ons? De maandag goed doorstaan? t'was weer op t'randje op t'werk vandaag. Soms kan het er leuk zijn, ma soms ook zooooooo slaapverwekkend :s pfft en dat we nog zo lang moeten werken he!
Wat spannender is, zijn mijn telvrije dagen, ik heb het gevoel dat het goed lukt allemaal maar helaas tot nu toe nog geen resultaat op de weegschaal. Al moet ik zeggen dat ik steeds een voldaan gevoel heb en de dag zonder honger doorbreng. We zullen zien he donderdag, we doen ons best

mijn dagplanning:
ontbijt:
platte kaas met crunshy delhaise

middagmaal:
restje penne bolognaise

avondmaal:
hutsepot met biefstuk
2 el ketchup (1) --> komt van mijn extra kaartje


tussendoor:
kerstomaatjes
1 banaan
1 appel
2 mandarijntjes
1 stukje broodpudding

Dit was mijn planning voor vandaag, morgen maak ik de pompoen ovenschotel mmm k'verlang al.
De baantjes zwemmen vandaag, ik ben gestopt aan een stuk of 25, we zwommen tegen mekaar, zoveel volk er was, da's echt nie aangenaam. Morgen nog es de loopschoenen aan. We moeten profiteren van de laatste zonnestralen he.
Allez liefste schatten tot morgen.
Oh ja mijn berichtje gezien ivm de sinterklaaskoeken? Ik heb een mail gekregen over de sinterklaaskoeken, met de voedingswaarden die ze bevatten. Als je deze uitrekent komt het op 9 punten per 100gr. Het gaat hier over de sinterklaaskoeken van de okay, verpakt in plastiek zak en langs de achterkant staat de verdeler, bakkerij farazijn van ardooie. Die mensen waren super vriendelijk om mij de nodige info te verstrekken zodanig ik de punten van deze bijoux'tjes kon uitrekenen.

En nu ben ik weg ... DOEI !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten