donderdag 24 oktober 2013

donderdag 24 oktober

Hey hallo iedereen,
t'was weer weegdag vandaag, en zoals gedacht niet zo goed. Nu ja we gaan blijven ons best doen en der zullen altijd wel ups en downs zijn zeker? Bon, t'was weer een ontnuchtering en nu kunnen we kiezen wat we zullen doen he. Ofwel werken we eraan ofwel laten we ons verder glijden en is al die moeite van de voorbije weken voor niets geweest. Nu, ik heb je al verteld dat ik tijdens de vakantie de blog op non actief zet, dat wil zeggen dat ik het die week alleen moet doen. Wat ik ermee zal doen valt nog af te wachten maar 1 ding is zeker, we komen der wel :-)

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy (3)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 schel kaas (2)
1kl boter (1)
1 el mayo light (1)
rauwkost

avondmaal:
2 boterhammen (4)
1 schel hesp (1)
1kl boter (1)
kerstomaat

tussendoor:
1 peer
1 appel
1 stukje broodpudding (2)
1 zakje ww chips (2)
1 tas royco soep (2)

Dit was het voor vandaag. Ik wil ook nog even meegeven dat ik super trots ben op ons oudste dochter die met een suuuuuper rapport is thuis gekomen. Proficiat Elize!
Allez liefste menskes, tot morgen -xx-


4 opmerkingen:

  1. proficiat voor je dochter en geniet van jullie vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als er iemand is die weer op de rails zal geraken dan ben ik er nu eens 100% van overtuigd dat jij dat bent.
    Het is niet altijd eenvoudig (hier zegt mijn weegschaal al drie weken hetzelfde en uit ervaring weet ik dat als mijn mannen alletwee - ja, de papa is volgende week ook thuis- in de buurt zijn dit slecht is voor mijn gewicht) maar je moet doorzetten.
    Mijn coach zegt altijd "het is een contract voor de rest van je leven".
    Ik kom hier dagelijks lezen omdat ik vind dat jij het echt fantastisch doet!
    Dus geniet van je vakantie en daarna er terug met volle moed tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. amaai veerle, als dat geen motivatie boost is :-)
      Dank je om mij steeds te volgen en bij te staan

      Verwijderen
  3. Dikke proficiat voor Elize! En we bijven er voor gaan ze maat! met up en downs

    BeantwoordenVerwijderen