maandag 21 oktober 2013

maandag 21 oktober

Hallooookes,
Welkom volgertje 89. t'Gaat vlot he zeg :-) Leuk hoor.
Gisteren had ik gezegd dat ik vandaag een telvrije dag ging nemen. Ik heb zoveel mogelijk groen gegeten maar heb toch geteld, k'durfde het niet riskeren. De weegschaal gaat ondertussen maar heel traag naar beneden. Heel waarschijnlijk omdat ik niet echt meer overgewicht heb? Ik zit in een gezond BMI, maar zou graag nog een kleine reserve inbouwen. We proberen verder, en ist maar beetje bij beetje dan is dat zo.
mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
35gr crunshy (3,5)
1 banaan

middagmaal:
130gr pasta (4)
tomaat
hesp 75gr (1,5)
1 el mayo (1)
1 appel

avondmaal:
150gr patatten (3)
120gr kalfsmedaillon (3)
150gr erwtjes en wortels (3)
1kl boter (1)
1 el mayo light (1)

tussendoor:
fruitslaatje
2 mandarijntjes
1 truffel (2)
1 potje yoghurt met 20gr crunshy (3)

Een beetje teveel puntjes vandaag, maar heb toch goed groen gegeten. Ik heb vandaag ook weer m'n loopschoentjes es aangetrokken. t'was al meer dan een week geleden. T'piekte wi pffft
Allez lieve menskes t'zal tot morgen zijn, doeiiii -xx-


1 opmerking:

  1. heb jij een lichte mayo-verslaving??? LOL bedenk me opeens dat ik dat bij elke maaltijd zie staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen