zondag 6 oktober 2013

zondag 6 oktober

Hey'kes,

t'was toch een mooie dag he vandaag. We hebben een beetje gewerkt buiten , wat hout gekliefd en dan binnen den decor wat veranderd. In het voorjaar verhuizen we het salon naar de achterkant van het huis, waar we em dan in het najaar terug verhuizen naar de voorkant, bij de haard. Da's het leuke  aan veel plaats hebben, je kan af en toe es wisselen zonder grote kosten te moeten doen. Na al dat sleurwerk had ik wel een stukje broodpudding verdiend dacht ik, heb dan maar meteen een groot stuk genomen :p

mijn dagplanning:
ontbijt:
platte kaas met crunshy delhaise
1 kiwi

middagmaal:





























omelet van 3 eitjes, 2 schelletjes hesp, champignons en kerstomaat
1 tas pompoen soep

avondmaal:
penne bolognaise, gemaakt met americain

tussendoor:
1 appel
1 (groot) stuk ww broodpudding
1 mandarijn
1 peer
1 yoghurt 0%

k'Ben ook net vanonder de zonnebank gerold, kwestie van mijn kleurreke een beetje op punt te houden :p
Ziezo, dit was mijn post voor vandaag, morgen ga ik terug zwemmen met mijn jongste en morgen staat er ook een hutsepot op t'menu ( heb em vandaag al klaargemaakt, dattie kan op smaak komen)
Allez lieve schatten, tot de volgende

oh ja, een warm welkom aan volgertje 83 ;-)

Doei !


1 opmerking: