dinsdag 12 maart 2013

dag 40

Hallo iedereen,
Vandaag grote honger gehad. Misschien wel een beetje m'n eigen schuld, k'had een beetje te weinig eten mee naar m'n werk! En met dat file-leed vanmorgen was ik al helemaal 'opgezemeld' en m'n dag moest nog beginnen. Hopelijk zit ik morgen een beetje beter in m'n programma, want ik moet namelijk een taart maken, en als die 'zoetegoeste' aanwezig is loopt dat gegarandeerd verkeerd af!
mijn dagplanning:

ontbijt:
200gr platte kaas (3)
30gr fitness & fruits (3)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 schelletje kaas (2)

avondmaal:



150gr patatten (3)
120 gr varkenshaasje (3)
1kl olie (1)
150gr erwtjes en wortels (3)
Cream sauce van de weight watchers (1)

tussendoortjes:
1 banaan
1 appel
en voor de rest waarschijnlijk mijn halve spaarpot aan allerlei stomme dingen
( --> t vlees was zwak vandaag, maar k'moet eerlijk zijn tegenover mezelf en tegenover jullie)
 Hopelijk wordt morgen een betere dag, anders wordt het geen leuk weerzien met de weegschaal


1 opmerking: