vrijdag 29 maart 2013

dag 57

Hallo iedereen,
hoe is het met jullie? Klaar voor het paasweekend? Ik had alvast de zon besteld maar ze wisten niet of ze op tijd zouden kunnen leveren, hopelijk wel he ;-)
Vandaag mij een beetje herpakt na mijn 'pluske' op de weegschaal gisteren. Dus Dag 1 van de nieuwe week is alvast goed verlopen. Nu de rest nog :-)
mijn dagplanning:
ontbijt:
250gr yoghurt (4)
30gr special K apple crunsh (3)
2 kiwi's

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 kl boter (1)
1 schelleke kaas (2)
paprikasoep


avondmaal:

150gr oven frietjes (6)
3 fish sticks (3)
sla en tomaat
dressing 1 el (1)




tussendoortjes:
1 banaan
1 appel
1 candy bar weight watchers (2)

--> eindresultaat: perfecte uitkomst = 26 punten

Morgen maak ik nog es de lekkere vol au vent klaar met rijst
tot morgen iedereen, voor een verse portie motivatie




3 opmerkingen:

  1. bak je de fishsticks in de oven of frietpot?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey wendy, normaal in de oven, maar gisteren heb ik ze in m'n seb gesmeten en dan nog effkes in een tefalpan om krokant te maken. Groetjes

      Verwijderen
  2. voila, dag 1 is dan weer geslaagd se! Kga nu vlug slapen ben redelijk moe en morgen weeral werkdag :-( Doet dat goed he morgen! Allee, eigenlijk vandaag... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen