vrijdag 15 maart 2013

Dag 43

Goeie avond iedereen,
Jeey het weekend staat voor de deur --> k'ga vlug opendoen :-) Hebben jullie wilde plannen?
Ik heb voor morgen een stapeltaartje om te maken en zondag zouden we graag met het gezin es naar de nekkerhallen gaan in Mechelen. t'Is kampeer en 2de hands beurs.
Vandaag super dag gehad op t'werk. Chocolaatje geweigerd en een confituur taartje. De reacties die ik kreeg waren natuurlijk minder, maar t'zal me een worst wezen! Ik zit goed in m'n programma en ik slank af dankzij weight watchers en de rest .....Foert ! jaloerse stinkers :-) (hahahahha)

mijn dagplannning:
ontbijt:
2 boterhammen (4)
1 el light confituur (1)
100gr magere platte kaas (1)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 blokje ww smeerkaas (0,5)
sla en tomaat
1 kl dressing (0,5)

avondmaal:
mmmmmmmmmmmm
ovenfrietjes (6)
vol au vent* (7)




tussendoortje:
1 banaan
1 peer
1 appel
1 vitalinea chocomousse (2)

Het receptje* heb ik eerder als es klaargemaakt en kan je terug vinden op mijn blog, of door gewoon hier te klikken

Verder wens ik je nog een hele goeie avond en een prettig weekend
Tot morgen

2 opmerkingen:

  1. Amai, das echt wel karakter hebben om dat te weigeren! Je doet dat goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nie te geloven, dit weekend met mijn ventje afgesproken om voor het ganse gezin ww te koken, nu nog juist de zwitserse schijven, vogels zonder kop, .... verwerken en dan vliegen we erin (ik eet ww hoor)

    BeantwoordenVerwijderen