dinsdag 24 september 2013

dinsdag 24 september

Hallo iedereen,
ooh ik ben blij dat ik mijn loopschoentjes nog es heb kunnen aandoen. t'was echter wel een beetje warm :s
Ik heb hier, allez op facebook, al een leuk idee'tje zien passeren. Iemand van de cursus van wevelgem (den wim) had een leuk voorstel. Der zijn elke week wandelingen door de streek. Moesten er nu een paar weight watcherkes uit de streek es samenkomen om de zondagochtend een stapke te zetten. Een leuke babbel en ondertussen een gezond stapke zetten. ik weet wel dat het niet altijd evident is om de zondag de deur uit te gaan, maar we kunnen het op z'n minst es overwegen he. Als er kandidaten zijn, laat gerust een berichtje achter.

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr all bran plus (2)

middagmaal:
100gr rijst (4)
100gr hesp (3)
150gr erwtjes en wortels (3)
1 el light mayo (1)

avondmaal:

100gr patattjes (2)
120gr biefstuk (3)
120gr erwtjes (3)
1 kl boter (1)
1 el mayo light (1)

tussendoor:
1 banaan
1 nectarine
1 yoghurt (1)
1 rijstkoek (1)

Als jullie goed kunnen tellen dan zal je zien dat mijn totaal van vandaag gestrand is op 27, da's dus een puntje teveel he. Dat wordt er eentje uit de spaarpot dan. Nu met mijn loopbeurt zal ik ook al wel wat bonuspuntjes verzameld hebben.
Allez, lieve menskes, t'zal tot morgen zijn he dan
doei !

2 opmerkingen:

  1. Vind dat wandelidee wel leuk...moest het ervan komen wil ik wel weten waar jullie gaan wandelen. Wie weet als het haalbaar is van hieruit zien we elkaar eens in levende lijve ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kan in de marching (boek) alle wandelingen terugvinden die in het weekend doorgaan, of op het internet

    BeantwoordenVerwijderen