woensdag 25 september 2013

woensdag 25 september

Hoi iedereen,
We hebben vandaag lekker gebakken. Ik heb coco - rotsjes gemaak en een rijsttaart. De collega's gaan content zijn morgen. Jah ik heb wel nu en dan es de lepel afgelikt om te proeven, maar veel punten zal ik daarmee niet verbruikt hebben. Morgen is er namelijk weer weegdag dus mogen we niet teveel naast het lijntje lopen he.

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)

pasta en prei koken, hesp erbij en doos aspergesoep
mega lekker !
middagmaal:
2 ww boterhammen (4)
30gr eiersalade light (1)
sla
1 sinaasappel



avondmaal:
pasta (7)
100gr hesp (3)
prei
1 doos asperge creme (1)
(--> 5p voor een volledige doos)

tussendoor:
1 appel
2 mandarijntjes
1 vitalinea opgeklopte kaas (2)
proevertjes (2)
1 yoghurt 0% (1)

K'zal dan nog vlug mijn Bokwa tenue aandoen dat we de beentjes en armpjes kunnen gaan losschudden. t'zal wel ergens goed voor zijn. Hoewel mijn zeteltje ook wel es zou deugd doen. Heb de indruk dat ik de laatste tijd weer met veel teveel bezig ben. Heb soms geen ruimte om gewoon es na een filmke te kijken of es een namiddag te luieren :(
Nu ja, t'zal dan tot morgen zijn lieve scheetjes
-xx-



4 opmerkingen:

  1. dat receptje ga ik ook eens uit proberen (welk merk soep gebruikt jij???)
    En de eiersalade zelf gemaakt?? Hoe??
    Dank je, ik geniet dagelijks van je blogje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. he maria, de eiersalade heb ik nie zelf gemaak hoor, tis een potteke van den albert hein. Voor de soep/saus gebruik ik de knorr soepen ;-)

      Verwijderen