zaterdag 7 september 2013

zaterdag 7 september --> day after

Hallo hallo,
oe ist ier met mijn bloggertjes? t'was wel een lekker dagje he? allez, hier in west vlaanderen toch. We zijn nog es naar de braderie getrokken, met de kids ditmaal. Ze hebben in de K in kortrijk die nieuwe kazoom figuurtjes ontmoet, AYA en OTTO en nog een 3de waarvan mij de naam ontglipt. We zaten vanavond ook met een logee'ke. De eerste 'sleep over' party van de meiden. Amaai was me dat ier een gek gebeuren. De papa heeft zijn meiden verwend met een stevig stukje kinderdisco, moet zeggen, de pannen vlogen deraf :D
Vanmorgen was ik wat minder content, k'ben de inschrijving gaan doen op de turnschool. Ne mens is al rap 300 euro armer tegen dat die 2 ingeschreven zijn. Nu ja tis beter dan op de zetel hangen he ;-)

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)
1 kiwi

middagmaal:
2 boterhammen (4)
vleessla zonder mayo (2)
kerstomaat

avondmaal:
150gr puree (3)
120gr zalm in de oven (6)
brunoise groentjes
vissaus ww (2)

tussendoor:
2ww koekskes (2)
1 bolletje mango sorbet (2)
1 appel

Vanmorgen ben ik ook nog een 5km gaan lopen. Kwestie van die bailey's en penne al arrabiata een beetje af te lopen hihihihi.
Morgen zal ik het echter iets rustiger houden, ik zal waarschijnlijk es aan de knutsel gaan met de kids, misschien es cupcakes of cake pops versieren, zal ook wel weer leuk worden. Tenzij ze natuurlijk liever op de trampoline spelen he ;-)
Allez lieve schatten, tot morgen he ;-)
Doei !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten