dinsdag 26 februari 2013

Dag 26

Hey hallookes,
alles goed met jullie? Ik had vandaag tussen 13u en 15u een zoetjegoeste. Man man k'heb op mijn tanden moeten bijten ze. Nogal een geluk da'k vandaag geen kleingeld bijhad, of ik had gegarandeerd in de snoepbak gezeten op het werk. Nog een geluk zeg! Om 15u had ik dan pauze op het werk en dan heb ik maar vlug mijn appeltje naar binnen gespeeld. En toen was mijn zoetjegoeste over.

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr magere platte kaas (2)
30gr fitness & fruits (3)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1kl boter (1)
1 schelletje light kaas (2)
portie rauwkost
1 el vinaigrette light (1)

avondmaal:
een receptje uit de kookboek 'uit pan en wok'
maar tevens te vinden op ww online:
pannetje met filet & champignons* (12)
het was heel lekker!














tussendoortjes:
1 banaan
1 appel
250ml magere yoghurt met zoetstof

Het receptje typ ik nog vlug even voor je uit, maar het is te vinden op pinterest in de map caloriearm koken.
wat heb je nodig voor 2 personen:
1/2 bosje peterselie
2 preistengels
250gr champignons
400gr varkensfilet ( verzadigende portie)
80gr ongekookte pasta
2 koffielepels plantaardige olie
300ml bouillon (groente of rund)
100gr philadelphia light (met kruiden of iets anders)

Was de peterselie, schud droog en hak fijn. Was de prei en snij in ringen. Borstel de champignons schoon en halveer ze. Snij de filet in reepjes. Kook de pasta zoals aangegeven op de verpakking in licht gezouten water.
Verhit olie in een pan en voeg de filetreepjes toe. Breng op smaak met peper en zout en bak in ca 3-4 min rondom goudbruin. Voeg de prei en champignons toe en stoof kort mee. Schenk de bouillon erbij, roer de kruidenkaas erdoor en laat 5 min garen. Giet de pasta af en laat goed uitlekken. Schep de pasta door de saus en verwarm kort mee. Verfijn het pannetje met peterselie en breng op smaak met peper en zout.
smakelijk


Zo dit was het voor vandaag. Morgen ist alweer woensdag, een gevaarlijke dag voor mij. Hopelijk kom ik de dag goed door wat donderdag is het dan weer weegdag en ik wil mijn coach en mijn bloggertjes natuurlijk niet ontgoochelen!
tot morgen lieve schatten



3 opmerkingen:

  1. Mercikes voor het gerechtje!! Ga dit ook eens proberen ;-) en na jouw blog, volg ik je nu ook op pinterest!!! Doe zo verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, tziet er weer MEGAlekker uit!!! Jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goe bezig! Dit receptje ga ik toch ook eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen