dinsdag 5 februari 2013

Dag 5

Vandaag DE dag voor de 'kom op tegen  kanker' weight challenge @ barco. We zijn ons met 4 collega's gaan inschrijven en hadden een gezamelijk gewicht van (hou u vast) 335 kg?! Da zijn enkele biefstukken he :s. Nu ja we gaan der ons oren nie voor laten hangen en  bekijken het positief, veel gewicht is veel gewicht te verliezen. We doen gewoon verder zoals we gestart zijn.
Mijn dagplannning:

ontbijt:
45gr special K apple crumble
250ml magere melk
1 kiwi

middagmaal:
2 boterhammen
1kl boter
50gr ontvette hesp
portie rauwkost
1el light vinaigrette
paprikasoep


avondmaal:




receptje uit 365 dagen:
nl preirolletjes
pasta (verzadigende portie)
1 light yoghurt met fruit 0%




















tussendoortjes:
1 sinaasappel
1 appel
1 yoghurt light met fruit 0%

Voila dit was mijn schema voor vandaag. Hopelijk is dit ook voor jullie een stimulans? Voor mij is het in ieder geval zeer motiverend te zien dat er mensen interesse hebben in hetgeen ik doe.
Misschien nog 1 vraagje, de woensdag is mijn moeilijkste dag, omdat ik s'middags niet moet werken en ik ongemerkt in de verkeerde potten kan zitten. Kom jij mijn blogje es een bezoekje brengen? misschien een bemoedigend woordje? alvast bedankt en tot morgen


4 opmerkingen:

  1. Het ziet er nog een redelijke portie uit! Vond je het een lekker recept die preirolletjes? Ik ben benieuwd. En kijk alweer uit naar morgen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er lekker uit! Ik moet mijn 365 dagen ook eens bovenhalen, morgen eens zoeken, ik hoop niet dat ik 'm heb uitgeleend, er staat me zoiets voor, misschien wel aan mijn buurvrouw. Morgen zoeken! en lekkere receptjes zoeken. Ben zelf ook weer eens begonnen, maar niet met WW deze keer. Gewoon opletten met de caloriën. Ben nu exact 1 week bezig!
    Veel succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey marijke, leuk dat je es komt piepen, we kunnen mekaar bijstaan he :D bedankt voor je bezoekje

      Verwijderen