zaterdag 9 februari 2013

Dag 9

Hallo allemaal, goeie start van het weekend gehad? Na een keurig ontbijtje en de was en de plas kon de race tegen de tijd weer beginnen. De boodschappen, taxichauffeur voe de kids, etc etc. Zelfs met die drukke toestanden ben ik erin geslaagd om mij perfect aan mijn programma te houden, ikke blij!
Mijn dag zag er als volgt uit:

ontbijt:
200gr magere platte kaas 0%
45gr special K apple crumble

middagmaal:
knolseldersoep
2 boterhammen
1kl boter
1 schelletje ontvette hesp
rauwkost
1el light vinaigrette

avondmaal:
200gr puree
160gr rumsteak
1kl olijfolie
champignonroomsaus*
(* vlees aanbakken, vlees uit de pan, champignons erin, aanbakken, room erbij en laten inkoken)


tussendoortjes:
1 peer
1 sinaasappel
1 yoghurt met fruit 0%

Verder wens ik jullie nog een prettige avond en een goeie nachtrust
oh ja, hehe, net gezien, nog 4 volgertjes en ik mag mijn 'candy' weggeven


2 opmerkingen:

  1. Mmm, dat ziet er lekker uit ze! Ziet er echt niet uit als een "dieetmaaltijd". En die apple crumble moet ik ook maar eens proberen. Ziet er eigenlijk wel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit, bedankt voor de foto, ik ga morgen op jacht ,alles is hier toch open op zondag ;)
    xx christa

    BeantwoordenVerwijderen