maandag 9 september 2013

maandag 9 september

hallo hallo,
zeg vraagje, als je in de krefel wisselstukken besteld voor je stofzuiger, is dat normaal dat dat al 14 dagen duurt en je nog steeds niets gehoord hebt? Weird!
Vandaag een beetje op de tippen van mijn tenen gelopen. Beetje strubbeling op het werk, dingen die mij verre van aanstonden! De oudste dochter die dacht van het weer beter te weten en es een andere weg naar huis te nemen (terwijl mama haar goed hart toonde en ze ging ophalen omdat het regende :s natuurlijk geen dochter te bespeuren aan de schoolpoort! paniek!) En als kers op de taart zit dat ongelofelijke snoepmonster constant in mijn ooghoek te wachten tot ik een 'zwak momentje' heb GGggrrr !
Nu ja, we staan ervoor, we moeten erdoor!
mijn dagplanning:
ontbijt:
2 boterhammen met confituur (5)

simpele boerekost ;-)
middagmaal:
100gr pasta (3)
100gr hesp (3)
1 el mayo (1)
kerstomaat

avondmaal:
100gr patatten (2)
120gr natuur hamburger (americain) (4)
1kl olie (1)
120gr witte bonen in tomaatsaus (3)
1 el ketchup

tussendoor:
1 banaan
1 appel
1 nectarine
1 ww koekske (1)

Voila dit was het weer voor vandaag, hopelijk kan ik uit de kast blijven, en hopelijk wordt morgen een leukere dag dan vandaag -xx-
à demain !


3 opmerkingen:

  1. Geachte klant,

    Bij elke bestelling van onderdelen trachten wij steeds om met de beste leveranciers samen te werken.Een snelle en correcte service naar onze klanten toe is voor ons heel bekangrijk. De levertermijn van de onderdelen kan echter wel veranderen naargelang het merk en de beschikbaarheid van de onderdelen. Hieraan kunnen wij ondanks onze inspanningen weinig aan veranderen.

    Met vriendelijke groeten,

    Krëfel Quality Control & Claims
    DNV/SAV

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de stukken lagen al lang op mij te wachten in de winkel, blijkbaar hadden de winkelbediendes 'vergeten' van mij te verwittigen

      Verwijderen
  2. Geachte klant

    Ons systeem verwittigt normaalgezien automatisch wanneer een besteld stuk is binnengekomen. Het is echter mogelijk dat deze mail in een spam folder terecht komt.

    Wij bieden u in elk geval onze oprechte excuses aan dat u geen bericht hebt ontvangen.

    Vriendelijke groeten

    Krëfel Quality Control & Claims
    DNV/SAV

    BeantwoordenVerwijderen