maandag 17 juni 2013

maandag 17 juni

Hey hallo iedereen,
de week is alweer goed begonnen si :-) We zijn alweer een dagje dichter bij de weegdag donderdag. OOh wat ben ik benieuwd. Als ik nu nog geen goed resultaat heb dan hang ik mijn loopschoenen en mijn badkostuume aan den haak ze! ;-)

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr all bran (2)
aardbeien

middagmaal:
100gr pasta (3)
100gr hespblokjes (3)
kerstomaat en sla
zilveruitjes
2 el ww vinaigrette (1)

avondmaal:
150gr aardappelen (3)
150gr erwtjes en wortels (3)
120gr biefstuk (3)
1kl boter (1)
1 el light mayo (1)

tussendoortjes:
1 banaan
1 appel
aardbeien
1 mango
--> misschien ietwat teveel fruit gegeten vandaag :s

heb nog een paar puntjes over, misschien maak ik mezelf nog zo'n ijsje van gisteren, met 2 bollekes light ijs en een halve pot aardbeien :p mmm smullen

Hopelijk worden we wat gespaard van het onweer dat ze aankondigen op t'nieuws, k'ben daar echt geene held in ze. Met dat ik gisteren ben gaan lopen, mag ik vandaag een avondje rust nemen. Allez rust, der moeten nog een paar bedankingen gemaakt worden voor de juffen ;-)
Liefste menskes, komen jullie morgen terug?


5 opmerkingen:

  1. Tuurlijk! Kom alle dagen lezen (soms zelfs op gsm in bed maar dan kan ik niet reageren ,-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik lees elke dag, heb gemerkt dat er nooit brood tussen je menu's staat, eet je dat bewust niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tochwel, ik eet wel brood, maar niet zoveel. Morgen vb staat er dan wel 2x brood op het menu maar ik heb de indruk dat ik daar zo lang niet van verzadigd ben. t'kan een indruk zijn ze maar als ik s'morgens om 7u boterhammen eet ipv platte kaas of havermout, dan heb ik tegen 10u ongelofelijk veel honger. :-)

      Verwijderen