zondag 23 juni 2013

zondag 23 juni

Hey hallo iedereen,
Eerst en vooral, voor ik het vergeet, wil ik eventjes mijn 50ste volgertje in de spotlight zetten!
Haar naam is Pascale Van Hulle. Ze is een 2 tal jaar terug ook al 16kg afgeslankt en wil nu nog een extra efforreke doen om 10 kg af te slanken. Bij deze Pascale, een welgemeende dank je wel om mijn blog te volgen. Alsook ondertussen volgertje 51, 52 en 53, wiens naam ik nu nog niet weet maar hoop dat ze em in de opmerking eventjes laten weten. Doen !

Nu wat mijn dagplanning betreft:
ontbijt:
2 geroosterde ww boterhammen (3)
1 kl effi confituur (*)
1 zacht gekookt eitje (2)
1 yoghurt 0% (1)

middagmaal:
100gr wortelpuree (2)
120gr rosbief (3)
1 kl boter (1)
suikerboontjes
1 kl boter (1)
1 el light mayo (1)
gebraadsaus (knorr) (1)


avondmaal:
2 geroosterde ww boterhammen (3)
rauwkost
spiegelei van 2 eitjes (4)
1 el mayo light (1)

tussendoortje:
aardbeien
1 appel
1 sinaasappel

Voila lieve menskes, dit was de afsluit van het weekend. Ik ga nog genieten van mijn wekelijks voetbadje en deze keer met een glaasje martini royal, waar ik dan mijn laatst 3 punten aan geef.
Tot morgen voor een nieuwe dosis motivatie, doei !


1 opmerking: