vrijdag 28 juni 2013

vrijdag 28 juni

Hallo hallo,
vandaag laatste schooldag voor mijn sprotjes. Een halve dag dan nog wel. En als jaarlijkse traditie gaan we dan samen iets eten en maken we er een leuke namiddag van. Beetje streep door de rekening vanmiddag. k'Had gepland om in t'bagatelleke, das een broodjes en kleine kaart zaak schuin over school, een slaatje te eten en schoon binnen mijn punten te blijven. Helaas, het bordje 'volzet' dacht daar anders over. We zijn dan maar naar het frietkot geweest, waar ik een kleintje met ketchup heb gegeten. Lap daar gaan mijn punten :

mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk en peer (5,5)

middagmaal:
kleine friet met ketchup (?)

avondmaal:
300gr platte kaas (3)
=> om de schade ietwat te beperken want morgen moeten we uiteten :s

tussendoor:
2 snoepjes met stevia (1)
1 banaan
1 sinaasappel

Na de frietjes hebben we dan nog een filmke (piet piraat en het zeemonster) meegepikt en zijn dan voldaan huiswaarts gekeerd.
mijn excuses voor mijn kwakkeldag van vandaag maar morgen beter (allez hoop ik toch met dat restaurantbezoek?!)
tot morgen iedereen?


1 opmerking:

  1. Zeker tot morgen!
    Ik heb gisterenavond in de Colmar in Kortrijk serieus aan mijn weekpunten gezeten ;-) maar ja, de zoon had 's middags pic-nic met school en wou 's avonds daar gaan eten.
    P.S.: hoe was de film want meneertje wil die ook zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen