zondag 16 juni 2013

zondag 16 juni

Amaai seg, weeral halverwege de maand. Wat gaat die tijd toch snel!!!
En iedereen een leuke zondag gehad? De mijne is alvast begonnen met een goed ontbijtje, een lekker doucheke en dan een strijkske hahaha. Heb mijn hobbyruimte ook wat herschikt en es opnieuw op punt gezet. Zijn op de koffie geweest bij schoonmama en heb van de koekjes kunnen afblijven, t'waren nogthans 'kletskoppen' mmm zooo lekker.
Vanavond zal ik mezelf nog belonen met een lekkere coupe aardbei, ben daarvoor vanmorgen speciaal naar den delhaise gereden achter de carte d'or light creme ;-)

mijn dagplanning:
ontbijt:
2 geroosterde boterhammen (3) (--> was maar 50gr in ongeroosterde toestand)
1 el peren confituur (1)
1 kiwi
1 yoghurt 0% (1)

middagmaal:
100gr krieltjes (overschotje) (2)
50gr ardeense hesp (2)
1/4 cavaillon
1 el cocktail light (1)
sla en tomaat



avondmaal:
stoofvlees met frietjes ;-)
150gr ovenfrietjes (5)
stoofvlees (6) *
1 el light mayo (1)



tussendoor:
1 banaan
1 appel
1 coupe aardbeien (2)
      --> die carte d'or kost mij maar 1 pt per balletje


uhu ! jum jum e ;-)


Oh ja je vraagt je waarschijnlijk af hoe ik aan die weing punten kom voor het stoofvlees? Of niet?
Wel ik had es stoofvlees gemaakt en op mijn blog gezet, en toen was er iemand die reageerde dat als je het met cola zero maakt ipv met bruin bier, je er onbeperkt kon van eten voor 6 punten ( 5punten voor mager rundstoofvlees en 1 punt voor de vetstof). Ik moet zeggen dat ik effkes met mijn ogen draaide toen ik het las, maar als je het niet probeert kan je het niet weten he! En ik moet zeggen, het smaakt suuuuuper!! echt jammie jammie. Ik heb gewoon mijn stoofvlees aangebakken in mijn lepeltje vetstof, een bouillonblokje erbij, ne liter cola light, 3 laurier blaadjes en een geutje tijm uit t'fleske. En 2u laten sudderen op een klein vuurtje.
Verrassend lekker!!

Ben vanavond ook nog een half uurtje gaan lopen en heb mijn 2 liter fles water flink uitgedronken ;-)
Als dat niet flink is !
Allez lieve menskes, k'ga nu genieten van mijn ijsje, met mijn voetjes in een voetbadje van eucalyptus bruistablet.
Tot morgen -xx-

2 opmerkingen:

  1. Super dat je het stoofvlees geprobeerd hebt ! ;-)
    Oh ja: een geroosterde boterham moet je wegen vooraleer je die roostert ;-)

    Geniet vooral van dat ijsje!!! Hier ook de carte d'or light in de diepvries

    BeantwoordenVerwijderen