maandag 24 juni 2013

maandag 24 juni

Dag als het mag !
Voila si de werkweek is weer gestart! en hoe ! Deze morgen klein accidentje gehad met een tubeke secondelijm! kHeb 2 minuten chance gehad, t'topke zat verstopt en t'propke deruit gevlogen, samen met en klak secondelijm! Pats op de tafel en rechte in m'n oog !!! Shit shit shit, chance da't we direct zo'n spoelfleske in de buurt hadden om mijn oog te spoelen tot de lijm der allemaal uit was. Toch nog voor de zekerheid langs geweest bij den dokter en alles is in orde, klein beetje irritatie maar voor de rest alles ok !

nu wat mijn dagplanning betreft, t'was een telvrije dag vandaag :-)
ontbijt:
platte kaas
delhaise crunshy

middagmaal:
sla en tomaat
magere hesp
macaroni
erwtjes

avondmaal:
patattjes
erwtjes
kalfslapje
1kl boter (*)
1 el mayo light (1)

tussendoor:
1 banaan
1 appel
1 peer

Voila dit was mijn dagplanning dan voor vandaag. Morgen komt opnieuw een telvrije dag en een paar lengtes zwemmen. Vandaag heb ik trouwens gaan lopen, start 2 run les 10 :-)
Even ter info, der staan al 57 volgertjes op de teller. Bij deze neem ik dan ook effkes de tijd om eenieder van jullie te bedanken om mij te steunen en om mij te volgen in mijn afslank avontuur. Bedankt daarvoor!
tot morgen iedereen



1 opmerking:

  1. Mmm ontbijt met crunchy, ook één van mijn telvrije ontbijttoppers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen