zaterdag 15 juni 2013

zaterdag 15 juni

Dag als het mag!
gooh konden de dagen maar allemaal zo zijn :-) lekker druk gevuld maar toch tijd voor leuke dingen en weinig tijd voor verleidingen. Alhoewel, ik ben vandaag pannenkoeken met slagroom en aardbeien tegengekomen, warme appeltaart, zweedse balletjes (mmm), princessetaartjes en soft ijs !
Idd ik ben in mijn favoriete winkel langsgeweest --> ikea !!! yes yes yes. en NO NO NO ik heb van niets gesmuld, netjes overal afgebleven. Want wie weet kom je iemand tegen da je kent he?! :p eh Stéphanie?!

mijn dagplanning:
ontbijt:
2 boterhammen (4)
1 el effi confituur (1)
2 kiwi's

middagmaal:
100gr gekookte rijst (4)
100gr tonijn in eigen nat (3)
appeltje
sla en tomaat
1 el dressing (1)
1 eiwit (een overschotje die ik niet kon weggooien)

avondmaal: --> jammie jammie
100gr krieltjes in de oven (2)
120gr zalm in de oven (6)
brunoise groentjes
1 kl boter (1)
1 el mayo D&L 30% (1)



tussendoor:
1 banaan
1 yoghurt 0% (1)
1 peche
2 ww snoepjes (1)

Ik denk dat ik vandaag ook goed bewogen heb, den ikea afgelopen, met bak bier gesleurd voor manlief, kast uit de kelder gehaald, kast ikea gemonteerd, kasten versleurd tot het goed stond, gedweild en een stuk buro naar de zolder gedregen. Jaja der stonden goed was zweetdruppels op m'n rug ;-)
Allez liefste menskes, t'zal tot morgen zijn, Doei!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten