vrijdag 22 november 2013

dank u en tot ziens

Liefste liefste liefste mens'kes, mede weight watchers en bloggertjes,
met pijn in het hart laat ik de blog wereld effkes voor wat het is. Ik heb altijd veel troost en steun gevonden in de geposte berichten, maar nu  heb ik het effkes gehad.
t'is niet dat ik van de aardbol verdwijn, jullie zullen zeker nog van mij horen, maar niet de komende weken
Bedankt voor jullie steun, en als er iets is, de opmerkingen worden nog steeds in mijn mailbox afgeleverd7

Dank u voor de mooie tijd





4 opmerkingen:

  1. Daar verschiet ik nu wel efkes van, maar had het toch zien aankomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga uw dagelijkse postjes serieus missen....zal moeten afkicken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat gestopt zijt, 'k vond het echt een goede blog... hopelijk kom je nog terug

    BeantwoordenVerwijderen