dinsdag 12 november 2013

dinsdag 12 november

yo de manneun !
Hoe ist met ons? Alles onder controle? k'Heb gezien dat er weer een aantal volgertjes bijgekomen zijn :-)
ikke blij. Op naar de 100 zou ik zeggen. Mijn dag is beetje moeizaam verlopen. Ik had gekozen voor een telvrije dag, maar ik liep de hele dag op mijn tenen van de goestjes.  k'Heb mij toch laten vangen aan de snoepkast zeker, toemme toch. Morgen terug tellen ze!
mijn dagplanning:

DINSDAG Points
            dagtotaal   groen
Ontbijt  
platte kaas  
crunshy delhaise  
1kiwi  
   
   
   
Lunch  
restje pastaschotel 1
   
   
   
   
   
Diner  
patattjes  
varkensmignonette  
erwtjes en wortels  
   
TUSSENDOOR:  
2clementines  
1appel  
platte kaas met crunshy  
1peer  
   

Voila dit was het weer voor vandaag. Morgen weer een nieuwe dag, een teldag. 
tot morgen -xx-

1 opmerking:

  1. Da tellen is toch blijkbaar het belangrijkste he van gans het spel !!! Ben ook zo ze... het gevoel dat je niet moet tellen is precies een gevoel van vrijheid vindt ik. Grts

    BeantwoordenVerwijderen