dinsdag 5 november 2013

dinsdag 5 november

Hallo lieve schatten,
Wat een waterachtige dag zeg! t'Heeft al z'n voor en z'n nadelen. Door de regen was't ventje thuis vandaag. Resultaat, een vers gepoetst huisje toen ik thuis kwam van m'n werk. Geestig ze! Meer tijd om te ontspannen dan :-)
Vandaag heb ik weer es een groene dag genomen. Hoewel ik altijd bang ben dat ik teveel ga eten en dat ik er eigenlijk niet de 100% van overtuigd ben dat dit een goei systeem is voor mij, vind ik het toch wel leuk om es niet met getalletjes bezig te zijn.

mijn dagplanning:
ontbijt:
platte kaas met crunshy delhaise

middagmaal:
2 ww boterhammen
1 kl boter (*)
1 schel ontvette hesp
wortels

avondmaal:
patattjes
suikerboontjes
1 kl boter (*)
americainburger

tussendoor:
kerstomaatjes
1 appel
1 sinaasappel
1 potje 0% yoghurt

K'ga nu nog wa foto's sorteren van ons reisje, ook nog een heel werk :s en mijn buro'ke nog opruimen.
tot morgen scheetebeezen :-)

1 opmerking: