maandag 18 november 2013

maandag 18 november

hallo iedereen,
leuke maandag gehad? Nog 9 dagen werken dit jaar :p gooh k'kijk er al naar uit ze. Veel tijd om dingen te doen waar ik anders geen tijd voor heb. Op de planning staan allesinds al een ikea bezoek, een bezoekje aan de kerstmarkt in antwerpen en veeeeel knutselplezier :p
Wat wil ne mens nog meer he, ... ah ja een slanke lijn :p
mijn dagplanning:
MAANDAG Points
            dagtotaal   26
Ontbijt  
300gr platte kaas 3
30gr crunshy 3
   
   
   
   
Lunch  
2 volkoren boterhammen 4
1 kl boter 1
1 schel kaas 2
kerstomaat 0
soep 2
   
Diner  
restje spaghetti bolognaise 11
   
   
   
   
Tussendoor:  
2 clementines 0
1 appel 0
1  peer 0
   
Beweging   Gebruikte 26
  OVER 0
    Bonus  
   


Doordat ik een restje van gisteren heb opgegeten heb ik ook de foto van gisteren gebruikt :p
tis nie erg e? :p
Vanavond zal er ook nie veel meer gebeuren want tis van zuidflank en homeland. We moeten ook t'menu voor oudjaar nog es bekijken.
Dus tot morgen?
doei


1 opmerking:

  1. Ik vind dat fantastisch hoe jij zo vaak een perfecte 26 punten uit jouw mouw schudt.

    BeantwoordenVerwijderen