zondag 17 november 2013

zondag 17 november

halli hallo, een kieken op ne velo :-p
Eigenlijk ben ik niet zo content, t'weekend zit er weeral op en ik was nu net zo goed op dreef om kaartjes te maken :-(
Nu ja der komen nog weekends e, en in december ga ik wel tijd genoeg hebben ... alhoewel als ik mijn kalender bekijk ...
mijn dagplanning:
ZONDAG Points
            dagtotaal   26
Ontbijt  
havermout met melk 5
banaan 0
   
   
   
   
Lunch  
soep 2
2 volkoren boterhammen 4
1 el mayo 1
1 schel kaas  2
wortels 0
   
Diner  
spaghetti bolognaise 11
> met americain  
   
   
   
Tussendoor:  
1 appel 0
1 yoghurt 1
   
   
Beweging   Gebruikte 26
  OVER 0
    Bonus  


k was der al aan begonnen, chance, kei nog op tijd kunnen stoppen voe ne foto te trekken. :p hahaha
De rest van de spaghetti ga voor morgen zijn voor mij. De kids ( en de vent) hebben nog es goesting achter de ouderwetse macaroni met kaas en hesp. Dus zal ik dan maar de rest van de spaghetti opeten he
oh zijn jullie benieuwd welke kaartjes ik vandaag gemaakt heb? Voor de curieuzeneuzen onder jullie 
-->


Allez lieve menskes, kga nog mijn hobbytafel opruimen en dan in t'seetelke zitten, kijken na sleepy hollow en dracula brrrr
tot morgen skeetjes -xxx-



4 opmerkingen: