woensdag 13 november 2013

woensdag 13 november

Hallo iedereen,
pfft vanmorgen was mijn weegschaal mij nie goe gezind. Sedert dat er een nieuwe batterij in mijn weegschaal zit doet ze maar rare dingen :-(
Hopelijk is ze me morgen beter gezind, al weet ik nog niet of ik er zal opstaan in de cursus, kwestie van mijn motivatie te behouden. t'was weer een drukke dag vandaag. En ik had nog zo graag een beetje geknutseld. Ik moet dringend beginnen aan mijn kerstkaarten en der zitten nog een paar verjaardagen tussen ook. De kids hadden daar een ander idee over :p De een moest gaan turnen, de ander naar een verjaardagsfeestje en ondertussen nog wa boodschappen doen en de weekplanner al wa 'proffesoir' opstellen. Idd veel werk dus. Gelukkig heb ik wel de tijd gevonden om een 35tal minuutjes te ontstressen in mijn loopschoentjes.
mijn dagplanning:
ontbijt:
300gr platte kaas (3)
30gr crunshy (3)


middagmaal:
2 boterhammen(4)
1 kl boter (1)
1 schel kaas (2)
kerstomaat

avondmaal:
150gr patatten (3)
120gr biefstuk (3)
1 kl boter (1)
wokgroenten (0)
1 el mayo (1)

tussendoor:
1 banaan
1 appel
1 yoghurt (1)
1 ww reep (1)

k'heb dus alles manueel weer mogen ingeven. :s Blijkbaar is technologie toch niet altijd alles ze. pfft zal weer per toeval ergens verkeerds op geklikt hebben zeker. Aaagggrrr ben echt pissed ! de foto's lukken ook al niet :(
t'zal tot morgen zijn!
doei

1 opmerking:

  1. Volhouden Tessy! En gooi die batterijen eens uit uw weegschaal zodat je alleen nog op die van Marie-Ange gaat staan!

    BeantwoordenVerwijderen