vrijdag 8 november 2013

vrijdag 8 november --> mylene

hey hallo allemaal,
vandaag ben ik wat vroeg omdat ik straks met mijn kot vol volk zit :-)
Er is demo van de mylene vanavond. Dit wil dan ook zeggen dat er hapjes en drankjes zijn :s
Pfft k'ben nog nie helemaal gerecupereerd van mijn week verlof en k'zit weeral in de zoetigheid :s Als dat maar goed komt
Mijn dagplanning staat ook weer in de digitale weekplanner, man wat is dit een luxe om mee te werken?! Gewoon copy en paste en alles staat netjes in volgorde op mijn blogje. Dat ik daar niet eerder aan gedacht had :s

mijn dagplanning:
VRIJDAG Points
            dagtotaal 26
Ontbijt  
300 GR PLATTE KAAS 3
30 GR CRUNSHY 3
AARDBEIEN 0
   
   
   
Lunch  
2 BOTERHAMMEN 4
1 KL BOTER 1
2 SCHEL WW RAUWE HAM 1
KERSTOMAAT 0
SOEP 2
   
Diner  
PREI -ZALMSCHOTEL 7
   
   
   





TUSSENDOOR:  
1 PEER  
1 APPEL  
2 CRACOTTES 1
CHIPS 4
   
Beweging   Gebruikte 26
  OVER 0
    Bonus  
   
Fruit/groenten Verdiende  
X X X X X Sportpoints  
   
Water  
X X X X X X X X  
   
Calcium Vet  
X X       X X        

Ik geef je misschien nog es het receptje van de preischotel mee:
voor 4 personen:
450gr aardappelen in schijfjes (9)
200gr gerookte zalm (8)
200gr philadelphia natuur light (7)
40gr gemalen kaas (4)

de prei stoven in eigen nat. Daarna de gesnipperde zalm toevoegen. Effkes laten mee sudderen. Dan komt de philadelphia derbij tot alles smeuig geroerd is. De aardappelschijfjes komen onderaan in de ovenschotel. Het mengsel komt erboven op. Afwerken met de gemalen kaas en dan 30' in een oven van 220°
En niet vergeten van je vingers af te likken :p
Smakelijk !

Voila, dit was mijn post voor vandaag. Ik kan nog niets verklappen over mijn menu van morgen, want mijn dagplanner is nog leeg :s (lees: help!)
Tot morgen lieve schatten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten