zaterdag 16 november 2013

zaterdag 16 november --> libelle winterfair

Hallo iedereen,
k'was wel mijn stappenteller vergeten zeker?! dju toch! Nu, k'denk niet dat slenteren veel stappen op levert. Wat ik wel veel heb is blauwe plekken. Mensen lief, der bestaan toch onbeleefde, onbeschofte mensen! Der was eigenlijk een beetje teveel volk, met als gevolg dat je langs alle kanten duwen en stoempen kreeg. Wat we wel moeten toegeven dat het er lekker knus was :s een beetje te knus, je kon niet anders of meelopen met de stroom en owee als je iets wou bekijken, dan moest je wel stevig in je schoenen staan om te blijven kijken aan een kraamke. Jammer dat er in kortrijk geen kerst en creatief beurs meer is, daar kon je teminste op je gemak rondwandelen zonder overal tegen te bonken :-)
Nu we hebben er een gezellige dag van gemaakt en genoten van t'feit dat we er es op uit mochten :p
We hebben onze reis dan ook afgesloten met een smakelijke chocolade muffin waarvoor ik met plezier 8 punten uit mijn spaarpot pluk ;-)
mijn dagplanning:
ZATERDAG Points
dagtotaal 26
Ontbijt
200gr platte kaas 2
30gr crunshy 3
Lunch
broodje gezond 10
Diner
kabeljauw in noorse saus 5
200gr puree 4
tussendoor:
1 muffin 10
1 sinaasappel 0
Beweging Gebruikte 34
libelle winterfair OVER -8
Bonus




Voila lieve bloggertjes, dit was weer mijn postje van vandaag. Zoals je ziet ben ik 8 punten over mijn dagtotaal geweest, dus die zijn nu netjes van mijn weekextra's afgetrokken :-)
tot morgen -xx-


1 opmerking:

  1. ik ben vrijdag naar de libelle winterfair geweest, was er toen ook super druk, en al die oude mensen met hun karreke achter hun gat ... maar heb me ook wel geamuseerd!

    BeantwoordenVerwijderen