maandag 11 november 2013

maandag 11 november

hallo iedereen,
prettige wapenstilstand gewenst! Mijn dag is alvast goed vermoeiend begonnen :s. Om een vervolg te breien aan mijn wandeltocht van gisteren, ben ik vanmorgen een toertje gaan lopen. Dikke trui aan, want t'was niet te warm deze morgen. Maar de voldoening was des te hoger :-)
Daarna zijn we nog hout gaan halen bij een goeie vriend van mijne man. Een klein detail aan het houtavontuur: Het waren nog halve bomen :s. Mijn kleine zeere armkes hingen tot onder mijn knieƫn.
Daarna doucheke nemen en verse kleertjes aan, eten maken en dan relaxxxxxx.
Eindelijk heb ik mijn copic stiftjes nog es van dichtbij gezien. t'was nu toch weeral een tijdje geleden da'k nog iets gekleurd had



voor de douche 


na de douche
nu jullie komen waarschijnlijk niet kijken op mijn blog om foto's te zien van mezelf en van de houtsprokkel.
Ik denk dat jullie liever lezen wat er op mijn dagmenu stond vandaag?
mijn dagplanning:

MAANDAG Points
            dagtotaal   26
Ontbijt  
300gr platte kaas 3
30gr crunshy 3
aardbeien 0
   
   
   
Lunch  
pasta 7
americain 2
brunoise groenten  
10gr gemalen kaas 1
knorr soep 1
   
Diner  
1pistolet 45gr 4
1/2 schel kaas 1
1el mayo 1
sla en tomaat 0
TUSSENDOOR:  
2 rafaello's 4
2 clementines 0
1appel 0
   
   
Beweging   Gebruikte 27
35 min joggen OVER -1
hout invoeren   Bonus  
   
Fruit/groenten Verdiende  
x x x x x Sportpoints  
   
Water  
                 
   
Calcium Vet  
x x       x x        

zoals je ziet heb ik 1 puntje over mijn totaal gegaan, maar ik denk dat dit royaal gecompenseerd word met mijn inspanningen van de dag.
Morgen staat er terug es een telvrije dag op het programma, want ik heb soep gemaakt en der zaten erwten bij, en omdat ik geen punten wil tellen voor soep heb ik besloten om dan maar telvrij te gaan.
Tot morgen lieve schatten -xx-


3 opmerkingen:

  1. Amaai tessy wat zie je er stralend uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, zo'n houtblokken! Tis nogal de moeite!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tessy, voor mij mag het foto nr 6 zijn die je op mijn kerstkaartje zet ze !!!! hahahahaha.... Chicque dinges zeg ! Maar na al dat sleuren en trekken met dat hout mag da wel he ;-) . Grts

    BeantwoordenVerwijderen