donderdag 7 november 2013

donderdag 7 november

Hallo iedereen,
Beetje last van migraine vandaag, beetje veel zelfs! m'n ogen branden weer in m'n hoofd en zelfs m'n bril  helpt niet. k'zal maar vroeg gaan slapen denk ik. Pfft morgen ook nog een demo van de mylene, hopelijk is alles dan wat beter :-)
Ik ben es de digitale dagplanner van ons marie ange gaan gebruiken, omdat ik anders alles 2 x moet opschrijven. Een keer in mijn agenda en dan nog alles es uittypen op mijn blog. t'Is een probeerselke ze.
mijn dagplanning:

DONDERDAG Points
            dagtotaal 26
Ontbijt  
200GR PLATTE KAAS 2
30GR CRUNSHY 3
2 KIWI  
   
   
   
Lunch  
2 BOTERHAMMEN 4
1KL BOTER 1
1 SCHEL KAAS 2
WORTELS  
SOEP 2
   
Diner  
2 BOTERHAMMEN 4
1 KL BOTER 1
1 SCHEL KAAS 2
KERSTOMAAT  
TUSSENDOOR:  
1 PEER  
2 WW KOEK 2
SOEP 2
2 CACOTTES 1
   
Beweging   Gebruikte 26
  OVER 0
    Bonus  
   
Fruit/groenten Verdiende  
X X X X X Sportpoints  
   
Water  
X X X X X X X X  
   
Calcium Vet  
X X       X X      





Wat denken jullie ervan? geraken jullie er nog wat wijs uit?
Laat es weten wat je er van denkt? voor mij is het allesinds een stuk gemakkelijker.
allez k'ben der dan mee weg, lieve schatten tot morgen 

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. der was geen weegmomentje :-) k'wou da beestje da nie aandoen :p

      Verwijderen
  2. tis wennen !!!
    was er geen weegschaal mee vandaag in de ww of ben je niet geweest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. k'ben er bewust niet gaan opstaan, kwestie van mijn motivatie te behouden ;-)

      Verwijderen
  3. da doe ik nu wel, iedere week sta ik op Marie-Ange haar weegschaal en is het een + dan weet ik dat ik een tandje moet bijsteken (voor mij werkt dat)

    BeantwoordenVerwijderen